۲ پاسخ

دوتاش زده پایینه

اره خوبه . جلوش سمت راست نوشته بین چند تا چند باشه نرماله
مثلا ازمایش ناشتای شما ۷۱ هست و سمت راست نوشته بین ۷۰ تا ۱۱۵ نرماله

سوال های مرتبط

مامان آوا وآراد مامان آوا وآراد ۹ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان سامی مامان سامی ۹ ماهگی