فاموتیدین توبارداری مجازه؟؟

۹ پاسخ

اره منم فاموتیدین ۲۰استفاده میکنم

مجازه
به منم داده دکتر فاموتیدین 20
من خداروشکر خییییلی خییییلی بهترم
روزی 2 تا باید میخوردم، اوایل مصرف میکردم
چون واقعا 5 ماه شب و روز نداشتم از معده درد و سوزش و نفخ خدا نیاره برا کسی
شب تا صبح بیدار انگار اتیش ریخته بودن تو معده تا گلوم
نفخ و سنگینی و فشار روده هم یکطرف
نفسم بالا نمیومد
نشسته بودم همش، همونطور نشسته یه نیم چرتی میزدم اگر
من از ترس آب هم نمیخوردم، که باز نفخ نکنم یا سوزش معده ام شروع نشه تا این حد حال من بد میشد

الان بنا به اینکه چه غذایی بخورم و احتمال بهم ریخته شدن معدم باشه شبا مصرف میکنم
دیگه تو روز اکثر اوقات نمیخورم

اگر اذیتی یه مدت بخور خیلی کمک کننده هست برات

منکه میخورم همش چون نمیتونم تحمل کنم

دکتر من بمن داد ولی من درد تحمل کردم نخوردم

ای خدا
ی دردایی میاد سراغ آدم که تو عمرمون تجربه نکردیم

بازم خدایا شکرت

من که تا الان میخوردم دکترم امروز میگفت تا میتونی نخور با همین قرص هم معده ام ارومم نمیزاره 🫤چطور تحمل کنم😭😭😭

ممنون ازپاسختون

اره عزیزم

اره..

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی