۴ پاسخ

من میدم حواسم هس

اره من میدم اما خیلی حواسم هست بهش

من یکبار دادم رفت تو خسمش انقد خودمو زدم شوهرم سریع پشتش زد خدا بخیر گذروند دیگه نمیدم

خطرناکه نده هنوز خیلی کوچولو عه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان لیــــ🩷ــــــا مامان لیــــ🩷ــــــا ۱ سالگی