چقدر سخته بچه داری🫤

۷ پاسخ

😭😭😭😭😭😭😭

خیلییییییییی

خیلی دارم کم میارم هی میگم بیخیال باشم خودش بزرگ میشه ولی با هر گریه اش عصبی میشم

اره واقعا باید حتما یکی باشه کمکمون هیشکی ایقد بیکار نیس ک کمکمون باشه‌
من واقعا دلم ی خواب میخاد پشت سرهم.
تازع دوبارم سرماخوردم ازبیخوابی و زایمان سیستم ایمنی بدنم افت کرده.🥲

خیلی خیلی سخت اندازه یک سال پیرشدم

مثل من که واقعا کم اوردم خسته ام

خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی