۱۰ پاسخ

منممممم

چی بگم 😑😑

خیلی من ک با ۴۰ تا بخیه طبیعی دارم تو ان ای سیو باهاش زندگی میکنم ...
بد ترین روزای عمرم رو دارم میگزرونم
لطفا برامون دعا کنید

😩😩.

🥱🥱🥱دارم میمیرم از بی خوابی

وای منم موندم چرا نمی خوابه این بچه داره باهام میخنده منم هی میخوام نخندم نی تونم خودمو کنترل کنم

باز خوبه یکی داری ماها ک دوتا کوچیک داریم نابودبم کلا
اما سخته اما میگذره و شیرین

😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

😂😂😂😂منن با دوتا شیر ب شیر پارممممممم

انشالا این روزام میگذره 😘

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۵ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی