دخترا فردا میرم سونو قلب
برام دعا کنین

۷ پاسخ

انشالله همه چی خوب باشه می نی سالم بذشه

نترس عزیزم ایشالله صحیح و سالم

ان‌شاءالله که همه‌چی خوبه🎀

برای من که تشکیل شده بود
ان شاالله شما هم خوش خبری 😍

انشالله که خدا حافظ خودتو بچه ات باشه،تو هم صدای قلب جوجه آت رو شنیدی با اعماق دلت برای باردار شدن ماهم دعا کن

انشاالله با خبرهایی خوب بیایی

انشاءالله که همه چی عالی باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نیلی مامان نیلی هفته سیزدهم بارداری
مامان آقا علیسان🐣💙 مامان آقا علیسان🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری