سلام مامانا
من اومدم سونو قلب
برام دعا کنید❤️

۷ پاسخ

انشالله که قلب کوچولوت صحیح و سالم تشکیل شده عزیزم🥹

سلام مطمئن باش تشکیل شده اومدی بیرون از سونو خبر بده زیر کامنتم چیشده😍😍

انشالله ک تشکیل شده و صدای قلبشم میشنوین

انشالله که تشکیل شده نگران نباش

توهم منم دعا کن مثبت شم انشالله

مبارکه بسلامتی انشالله

سلام ان شالله که تشکیل شده😍

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان نینیم❤️ مامان نینیم❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی