خانوماااا اومدم برا سونو قلب،، میشه برام دعا کنید😭😭❤️

۱۱ پاسخ

انشالله همه چی عالی پیش میره عزیزم

به سلامتی عزیزم انشالا که خیره همچی خوبه نگران نباش

انشالله تشکیل شده عزیزم💋 ❤️

وااای منم خیلی استرس قلب رو دارم چون یبار سقط داشتم

ان شاءلله خير عزيزم

ایشالا که تشکیل شده منم شنبه میرم

انشالله همچی خوبه گلم

انشاءالله همه چی خوب باشه

خدا بزرگه غزیزم

انشاالله قلب کوچولوش تشکیل شده عزیزممم انشاالله 😍

انشاالله که بسلامتی بغلش بگیری

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم و تودلی💚 مامان دخترم و تودلی💚 هفته نهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی