مامانا من اومدم سونو مجدد برام دعا کنید❤️

۱۱ پاسخ

ایشالله که چیزی نیس اصلا نگران نباش
احتمالا دستگاه سونو موردی داشت

ان شاءالله که همه خوب پیش میره❤️

انشالله همه چیز خوبه

ایشالا دلت شاد بشه

ایشاالله ک خیره عزیزم

آن شاالله ک خوب پیش بره 🙏🏻

انشاالله همه چی خوب پیش بره و شادمان باشی نذر کن و بعد اینکه به خواسته دلت رسیدی اداش کن

ایشالا همه چیز خوب باشه نگران نباش عزیزم

سنوگرافی قبلی که دادی CRL چند زده بود ؟ که قلب دیده نشد ؟

ایشاا... به سلامتی بغلش کنی

عزیزم سونو مجدد واسه چی

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا فرشته آسمونی مامان دوتا فرشته آسمونی قصد بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی