۵ پاسخ

منم همینجوریم بیشتر تکون میخوره

مال منم بیشتر موقع ها اینجوریه

باحاله تکون میخوره نگران میشین
نمیخوره نگران میشین
دیگه داره جاش تنگ میشه تکوناش واضح تر و محکم تر میشه
نگرانی نداره که

مگه تکون زیادی بد هست؟

شیرینی خوردی بخوابی به سمت چپ؟
یا نور گوشی گرفتی؟
عزیز جان از دیشب تا الان خیلیِ، چرا نرفتی بیمارستان ان اس تی بگیری؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری