۱۰ پاسخ

چ‌میشه کرد دیگه میگذره اینا همش

دکتر بهم گفت تا ۶ ماه اول باید آروغ بگیرین

تا وقتی بچه بتونه کامل بدون کمک بشینه باید اروغشو بگیری حدودا۶ماه اینا

اگه آروغ نمیزنه بعد شیر بلافاصله نخوابونش ، بنداز روی شونه‌ت که اگه پس داد هم نره توی گلوش ، اگر هم خوابوندی به پهلو بخوابونش

تا وقتی ک بچه بشینه کامل ( ۷ ماهگی ) باید آروغ بگیری

حالو پسر منم همیشه آروغ نداره

اگر دیدی بعضی وقتا نزد.. وقتی می خای سری بعد بهش شیر بدی اول بزن پشت کمرش ببین آروغ داره یا نه بعد بهش شیر بده

نه عزیزم تا 6 ماهگی باید آروغ گرفت

شاید فوری نزنه میگن حداقل تا 10 پونزده دقیقه بايد بزنی پشت کمرش

من هرکاری میکنم آروغ نمیزنه😭😭

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین 🩷🐣 مامان ماهلین 🩷🐣 ۲ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی