۲۲ پاسخ

با افتخار:
علی اکبر

من دوتا پسر دارم به نام بنیامین و دانیال .توراهیمم پسر فعلا که صداش میکنیم نی نی ..بنظرتون اسم بردیا قشنگ بزاریم

اسم پسر من سام ❤️

کیارش

بردیا

دو تا پسر دارم امیرعباس و امیرعلی این یکیو میخواییم بذاریم فرهان

آرسین

اولیم شهریار دومی موندم شادمهر بزارم یا مهدیار

سیاوش

من محمدامین و محمدپارسا دوست دارم موندم تواین دوتا اسم..

سلام من دوست دارم امیرحسین امیرعلی یاامیرپاشابذارم چون ماه مبارک رمضان بدنیا میاد

یه پسر دارم اسمش اراده اینم میزارم هیراد

امیر سالار

آرتا
اینا هم تو گزینه هام بود👇🏼
آرن
اهورا
دارا

من یه پسر به اسم بهراد دارم حالا بین دایان و هامین موندم

اسم پسر اولم ماهان دومی یا فرهان یا نویان

آرسام 😍

هامین 🥰

هنوز به نتیجه نرسیدیم😑

محمدآیهان‌

اما همسرم اسم دیگه مدنظرشونه

ویهان

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد