۱۲ پاسخ

فقط ماستلا خوبه
اکه خیلی سوخته سودوکرم

پماد ریکاو

کپسول ویتامین E

کالاندولا

پماد اردن عالیه

دکتر بمن گف

زینککک

آها این دوماد خیلی خوبه

تصویر

من یبار پودر بچه میزنم یه بار کالاندولا

کالاندولا هم ارزونه، هم آب روی اتیش

کاندولا عالیه و آیروکس من دوتاشو ب عنوان محافظ پوشک استفاده میکنم حتی قرمزش هم نمیشه دیگه سوختگی بماند حتما بخر بزن براش

پای نوزاد سوخته باچی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی