مامانا برای سوختگی پای نوزاد چی پیشنهاد میدید

۸ پاسخ

روغن نباتی یه شب تا صبح کلی آروم میکنه

پماد کالاندولا

پماد ان ان هم خوبه باکلوتریمازول قاطی کنی

سودوکرم عالیه

نگا وازلین بچه یا وازلین ک برا دست خودمون میزنیم یکی هم‌کالاندولا

پماد کلوتربمازول موضعی
متخصص تجویز کرد برابچه

سمت چپیه پماده عالیه

تصویر

روغن نباتی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی