خانما قشنگه برا تولد پسرم

تصویر
۱۳ پاسخ

خیییلی سنگین و سن بالاییه شما سنی نداری ک!

هر چیزی خودت دوست داشته باشی شیکه چرا دل میزنی و اینجا میپرسی دل چرکی بشی

کت شلوار کت دامن
شومیز شلوار چیزی بگیر

شومیز شلوار بگیر مانتو نه که نمیری مهمونی که

اصلا خوشگل نیس مناسب تولدم نیس

نه خوب نیست

بیشتر مناسب مجلس و مهمونیه یچیز راحت تر بگیر برا تولد

نه اصلا

چرا مانتو میپوشی واسه تولد

تو سلیقه من نیست

نه نه

مهم نظر خودته رفیق
ولی یکی دیگم پرو کن

نه نمیپسندم

سوال های مرتبط

مامان فرحان و فاطمه مامان فرحان و فاطمه ۴ سالگی