نادیه سینه هام خارش داره

۹ پاسخ

منم گاهی خارش میگیره

من خیلی خارش داره اصلا قابل تحمل نیست.من خیلی خاروندم خش شده و زخم. خطرناکه یعنی بخارونی؟
چی بزنم برای خارش اذیتم میکنه واقعا

منم خیلی میخاره جوری سینه ها کلا زخمه😂😂

نادیه سینه کجای سینه است؟

فقط چربش کن داره باز میشه پوست ترک میخوره بخاطر اون میخاره برای منم اینجوریه

باید دست نزنی بهش ی پد بزار روش دیگه نمیخاره بخاره هم نخارون تحمل کن دست اصلا نزن

منم گاهی خارش میگیره وشکمم هم همینطور

مال من کلا پوست پوستی شده

نخارونی ها

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری