۴ پاسخ

يكماه بعد تقريبا

من دو ردز بعداز کوتاژ پریود شدم

سر‌ماه قشنگ شدم

منم منتظرم بشم همش میگم ینی کی پریود میشم فعلا ک علائمی ندارم....😩بیست و یک روز میشه از کورتاژم

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی