اینم از ناهار مادر پسری

تصویر
۱۱ پاسخ

غذای بیرون ماشالله خوب میخورن کافیه سه ساعت سر پا وایسی زحمت بکشی ی غذای درست کنی محاله بخورن امروز پسرم ناهار نخورد خابید بس ک حرص خوردم سرم درد گرفته

خخحهذغ

وای من انقد دلم میخواد
ولی سرماخوردیم
نوش جان

ماشالله نوش جانش

من تا حالا پیتزا ندادم بهش

دختر من که کلا هیچی نمیخوره فقط با غذا بازی میکنه و لباساشو پر لک میکنه
تا به حالم پیتزا ندادم بهش چ خونگی چ بیرونی

ای جووونم نوش جونتون❤️

اخ ک پسر من عاشق پیتزا

نوش جان
فقط دستش😍

نوش جان

خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان ariyan👶 مامان ariyan👶 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان ARKAN🩵🐣 مامان ARKAN🩵🐣 ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی