دوستان یه سوال من الان کی باید سونو برم؟

۳ پاسخ

میخوای یک سونو برو ببین خدایی نکرده خارج رحم نباشه و دقیق چند هفته هستی اگر هم دوست نداری نمیخواد بری بزار همون هشت هفته

عزیزم 8هفتگی بهتره ک قلب بچم تشکیل شده باشه

۸هفتع

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌ویکم بارداری