۶ پاسخ

نبات سفید با چای بخور

عزیزم چرا برا تو همش ی چیزی پیش میاد
چایی نبات ی کمی بخور

نوشابه مشکی بجوشون بخور سریع خوبت میکنه نبات هم زعفرانی نباشه اره میتونی

برو دکتر خب چرا تحمل میکنی اگه شدیده

حتما به دکترتون اطلاع بدید
یبوست بعد سرکلاژ خوب نیست ولی دلپیچه رو چک کنید چی خوردید
یه وقت با انقباض رحم اشتباه نگیرید

اره بخور
ولی ایهمه درد طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی