سرکلاژ تو هفته ی شما خطرناک و پر ریسکه
تو هفته ی ۲۴ طول سرویکس من ۲۹ بود سرکلاژ نکردن
من درد پریودی دارم ولی زود برطرف میشه
اگه دردت شدیده برو بیمارستان
خطرناکه
چون یکماه پیش منم درد داشتم رفتم چکاب و سرم و امپول زدن
نه دیگه
منم ۳۰ هستم
فقط استراحتم و شیاف میزارم
سرکلاژ تو سن شما خیلی پر ریسکه
قبلش چند بوده؟
اگ یکی دوتا اومده پایین مهم نیست
فعلا فقط استرتحت مطلق کن
هر ۸ ساعت شیاف بزار
امپول هفتگی هم بزن
پساری میزاره احتمالا
نه سرکلاژ دیگه دیر شده باید استراحت داشته باشی با پساری بزاری
اگه لازم باشه پساری میزارن برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.