درد زیر شکم الان طبیعیه ؟ طول سرویکس ۴۲ هست

۷ پاسخ

عفونت واژن یا عفونت ادراری نداری چون باعث درد میشه

عالیه طول سرویسک

اگ عفونت نباشه طبیعیه چون منم دارم

طول سرویکس ات بالاس دردت برای جاباز کردن بچس

اره عزیزم طبیعی

اره بابا طول سرویکست عالیه

من از۱۶هفته درد زیر شکم دارم باطول سرویکس۳۰🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی