خانوما من گلو درد شدید شدم قرص هم نمیتونم بخورم چیکار کنم😣

۸ پاسخ

عسل و ابلیمو و ابجوش بخور

بُخور بگیر آب‌لیموتازه با عسل بخور ویتامین سی و مایعات زیاد تا دفع شه از بدنت. بدنتو گرم نگه‌دار زودتر خوب میشی مایعات بخور و بذار عرق کنی ولی خیلی مراقب باش باد سردبعد عرق کردن یا بخور گرفتن بهت نخوره

آب نمک رقیق قرقره کن
و شربت آبلیمو عسل بخور

سفکسیم میتونی بخوری

از اینا بخر

تصویر

بنظرم زود برین دکتر . من نرفتم و الان بعد از کلی سرم و انتی بیوتیک هنوز خوب نشدم

دکتر بری بهت شربت میده من رفتم راحت شدم

آب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط