عزیزم اگه تب داری که حتما استامینوفن ساده بخور که تب برای بچه خوب نیست منم همین علائمو داشتم امروز رفتم دکتر بهم دارو داد ، به نظرم برو دکتر ک بررسی کنه میکن ویروس جدیده
برو دکتر
ولی من مریض شدم گفتن استامینوفن ساده مشکلی ندارع ولی بازم بپرس خودت
یدونه همچرک خشک کن هست کمجازه ولی اسمش رو نمیدونم
فقط برو دکتر ی استامینفون بخور فعلا من دکترم وقتی سرمامیخورم میگه نباید تب کنی برو سرم بزن از همه چی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.