۶ پاسخ

ن فقط روز اول عمل داشتم دیگه ن

منم روز سه شنبه سرکلاژ شدم
الان خداروشکر دیگه درد ندارم
من شیاف میزارم بهت شیاف ندادن

سعی کن هفته اول رو تخت استراحت کنی فقط برا دستشویی بلند شو دستشویی هم فقط فرنگی

بعدش بخوان بخیه ها رو بکشن خیلی درد داره

منم چندروزا پیش سرکلاژ شدم همین مشکلات داشتم فقط یک کلام میگن مطلقا استراحت همین

من اصلا نمیدونم یعنی چی🥲

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری