عزیزم شیاف هم استفاده میکردی؟؟
من سرویکسم از ۴۳ به ۲۰رسید ۲۲هفته و یک روز بودم هم سرکلاژ شدم هم پساری گذاشتم.هم اینوه استراحت مطلقم
من 18 هفته سرکلاژ شدم و الان استراحت مطلق هستم
البته بگما چه سرکلاژ و چه استفاده از پسری تضمینی به عدم کاهش سرویکست ندارن ینی رعایت نکنی بازم میاد پایین
الان پساری میزارن فک کنم تو 22 هفته ای
تو انومالی چند بودی؟
من با 29 سرکلاژ شدم 23 هفته پساری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.