جواب آزمایشم اومده میگیوچیع؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

باید روگام بزنی

خوبه همه چی.عالی .دیابتم نداری

مهم نیس باید رعایت کنی

فقط گفته احتمال عفونت ادراری کم

سوال های مرتبط

مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 ۷ ماهگی