دوستان من سرما خوردم سینه ام صدا میده چی میتونم بخورم

۴ پاسخ

عزیزم می شه در خواست بدی

سوپ و مایعات و شلغم بخور
آب جوش با کمی عسل و آبلیمو بخور
شیر و لبنیات نخور چون بدتر اذیتت می‌کنه

شیر گرم بخور عزیزم سوپ بخور استامینوفن ساده ۳۲۵ ام میتونی بخوری

مث منی من ک خودمو بستم ب سوپ و حلیم و کباب و شلغم و لیمو شیرین و به خخخ همه رو بخور نذار سرماخوردگیت شدید شه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته چهارم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری