سلام دوستان سرما خوردم میتونم شربت بخورم

۸ پاسخ

بچه اولته؟

نه من روز عید تست زدم مثبت بود
امروز یه هفته تأخیر دیگه روستا هستم نرفتم آزمایش گفتم یکم بگذره
شاید فردا برم

خون ریزی داشتم

چون لکه بینی داشتم

شما آزمایش ندادی

شما ندادی

آره عزیزم

منم از دیشب😪

سوال های مرتبط

مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماوا مامان ماوا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی ها💖💙 مامان تودلی ها💖💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه کربلا ❤️ مامان هدیه کربلا ❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری