سلام سرما خوردم میتونم دمنوش آویشن بخورم؟

۶ پاسخ

نهه‍هههههه

نه نخوری یموقع

اب نمک قرقره کن سرت رو با دستمال ببند باد نخوره

سلام نه منم چند هفته سرما خوردم دکتر نشد برم الانم دکتر نیس داروخونه رفتم گف فقــط شربت دیفن هیدرامین غر غر کن مواظب باش قورت ندی، منم همین کار کردم بازم سرفه و سوزش گلوم بهتر شد میخای امتحان کن

فقط ابجوش و ابلیمو و یذره کم عسل

نههههه هیچ دمنوشی نخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته چهارم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری