نهههههههه
نه نخوری یموقع
اب نمک قرقره کن سرت رو با دستمال ببند باد نخوره
سلام نه منم چند هفته سرما خوردم دکتر نشد برم الانم دکتر نیس داروخونه رفتم گف فقــط شربت دیفن هیدرامین غر غر کن مواظب باش قورت ندی، منم همین کار کردم بازم سرفه و سوزش گلوم بهتر شد میخای امتحان کن
فقط ابجوش و ابلیمو و یذره کم عسل
نههههه هیچ دمنوشی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.