حریره بادام چطور درست کنم ؟

۴ پاسخ

من طبق این درست میکنم عزیزم بدون موز فعلا

تصویر

بادام ها را خیس کن پوستشون بکن آسیاب کن عین فرنی که درس میکنی همونجوری بریز تو آرد وبرنج وآب جوشیده بزار به غلظت برسه وقتی سرد شد میتونی موز له شده هم اضافه کنی بهش طعمش خوشمزه تر بشه بهتر بخوره

بادوما خیس کن پوستشون بکن بزار خشک که شدن اسیابشون کن بعد آردبرنج وبا بادوما بریزداخل قابلمه ی استکان اب جوشید سردم بریز ی تیکه کوچلو نبانم میتونی بندازی داخلشون

پوست بادوما رو بزار خیس بخورن بکن.بعد با الک رندشون کن.بعد آرد برنج بریز.اول کم آب بریز قشنگ قاطی کن بعد مابقی آبو بریز بزار سر گاز.حالا یا شکر یا نمک هم بزن خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی