دخترا.
بچه های ۸ ماهتون دست دسی و سرسری میکنن؟

۹ پاسخ

مامان‌جان دختر شما از کی دس دسی و سر سری را یاد گرفت؟

نه😂😂تازه بای بای کردن یاد گرفته
کلا نمیشینه ک بخواد چیزی یاد بگیره همش در حال فعالیته

دختر من هم دس دسی میکنه هم نانای میکنه اهنگ میزارم با پا و کون دست اینا همه بازی میکنه ولی سرسری چون بهش نگفتم نمیدونه 😂😍

پسر من حدودا ۱۰ روزی میشه دست دسی میکنه، اتل متل هم ک میگم میزنه رو پاش

دست میزنه نی نای نای هم میکنه ولی سرسری نمیکنه

پسر من فقط دستشو به حالت رقص تکون میده

سرسری چیه؟😅

بچه های من از ۷ ماهگی بای بای میکردن ۸ ماهگی دست زدن، دستاشونو به حالت رقصیدن هم تکون میدن وقتی اهنگ میذارم

سرسری اره میکنه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی