بخیه های زایمان طبیعی بعد چند روز می افته

۶ پاسخ

خیلی خیلی دردناک بود

من سزارین شدم

طبیعی خوبه یا سزارین

بیرونیا زودتر میوفته
داخل دیرتر

برا من ده روزه افتاد

ازمن ک هنوز نیفتاده😐

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی