۴ پاسخ

وای🥺😭😭

به نظرم اینجوری خوبه اگه حامله نباشی قبل موعد پریود شی انشاالله ماه بعد حامله شی

واقعا

سلام عزیزم باید خوشحال باشی چون انشاالله ماه بعد به امید خدا باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
نیهان♥️آیهان نیهان♥️آیهان قصد بارداری