۷ پاسخ

ساک منم همینه قهوه ایه خیلی نازه

بنظرم ساک مادر یه چیز اضافی و بی خوده
تو یه ساکی یه چیز دیگه ایی که داری دوتا وسیله داری بریز ببر برا یکی دو روز که تو بیمارستانی

منم ساک مادر نخریدم
ولی ساک نی نی ک خریدم بزرگه و خیلی جادار توهمون همه چیو میزارم
ی دونه هم از این سبدا برای فلاکس و قند وچایی و این چیزا برای همراهیم😅

منم نخریدم ساک مادر
تو ساک نی نی میزارم

همین ساک جا میشه اجی چیز خاصی نمیبری ک دودست لباس و پوشک و این چیزاس گل گلی رو بذار کنار🤭

اووووه کیفش خوبه
مگه میخوای چی بزاری توش؟
ساک مادرم احتیاجی نیست یه کیف معمولی بردار
اگه خصوصی بری که خودبیمارستان کیف میده

اره جا میشه بابا ب همون ساک ست کالسکه بزار

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان نیکا💕 مامان نیکا💕 ۱۰ ماهگی