انتی جنسیتم حدس میزنن؟

۸ پاسخ

اره عزیزم

بله

دکتر من اصلا نمیگه.
یکی از دلایلشم اینه که حدس و گمانه و بیشتر از یک ماه ممکنه مادر خو بگیره با نوع جنسیتی که دکتر بهش گفته و بعد آنومالی تو ذوقش بخوره.
یکی از دلایل دیگه هم بعضی مادرا سریع می‌خوان خرید سیسمونی بکنن و بعد یهو اگر جنسیت عوض شه این خیلی بده.
همون آنومالی دیگه با دقت میگن بهت

اره ولی روش حساب باز نکن

من برا ان تی رفتم گفت دختره برا آنومالی رفتم گفت پسره

آره عزیزم

بستگی به دکترت داره و مدل خوابیدن بچه و دستگاهش اگه خوب باشه اره

آره گلم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زیتون
💙💟💜 مامان زیتون 💙💟💜 هفته نوزدهم بارداری