بچها نشستی کیسه آب بر اثر چیه و‌چطوریه؟

۴ پاسخ

من نشتی نداشتم ولی بر اساس تجربه موقع زایمانم بهت بگم یه مایع گرمی هست و حسش با ترشحات آبکی فرق داره

ما هم تو هفته های ۲۰ به بعد مدام توهم نشتی کیسه اب داشتیم و داریم

بهش فک نکن ادم فک میکنه حساس تر میشه من که اونطوریم وقتی بهش فک میکنم انگاری واقعا اب میاد از ادم و خیال برش میداره

بهش فکر نکن

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی