۴ پاسخ

من هنوز چیزی حس نکردم

الان توی هفته شما خیلی زوده
اگه چیزی احساس میکنی مثل ترکیدن حباب و نبض اون معمولی
از هفته ۲۳ به بعد متوجه میشی
بعدشم بستگی به شکم و وضعیت جنین داره

من دکترم گفت ۲۲ هفته به بعد فکر تکون باش نه از الان چون حس نمیکنی نهایت یکی دوتاشو بفهمی
شمارش لگد هاشم از ۲۸ هفته به بعد ک مثلا میگن هر ساعت ۳ یا ۴ بار تکون بخوره
الان خیلی زوده

بیشتر از سی بار

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری