چهارماهگی با تاخیر فراوان

تصویر
۸ پاسخ

فندقققق

ای خوداااااا جوراباشو 😘

عدد 4رو از رو کیک بر میداشتی میزاشتی کنارش معلوم بشه

جاااان مبارک باشه خوشگل خانم😍😍😍😍😘منم هنوز نگرفتم دادم هوش مصنوعی ولی ب دلم نیست دوست دارم خودم درست کنم عکس بگیرم😁

ما قبول میکنیم😂😂
مبارکه🤩🤩

اوخوداااا دختر خانمو نگااا عزیزززززم🥹❤️
خداحفظش کنه واست چشم بد ازش دور😍

قندک نازنازی

چه شبیه پسر من

سوال های مرتبط

مامان نیکان🩵✨ مامان نیکان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان آرسام 🧿👶🏻 مامان آرسام 🧿👶🏻 ۸ ماهگی