۴ پاسخ

من واکسن دخترم افتادع عید دکترش گف تا یک ماه هم فرصت داری

پسرمنم ۲۸اسفند واکسن ۴ماهگی داشت،زنگ زدم بهداشت گفت بعداز تعطیلات بیار.

تا بیست روز میشه

واکسن و حدودا یک هفته وقت داری بزنی حالا فرقی نمیکنه چهار ماهگی یا یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی