خانوما کسی این مدت امین زایمان کرده

۳ پاسخ

من شهریور زایمان کردم

من میلاد جراحی داشتم.غذاش خوبه.اتاقاش خوبه.رفتار پرستارا خوبه...اما همه چیزدوبرابرحساب میشه

در مورد میلادم بگید

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد