ابادانی های عزیز کسی این مدت زایمان کرده کجا زایمان کرده؟

۱ پاسخ

دخترای ما زایمان کردن تو ۱۷ شهریور قراره منم اونجا برم از الان به شوهرم میگم دردامم زیاد باشه کیسمم پاره بشه نبرم شهید بهشتی😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی ۶ ماهگی