۶ پاسخ

دکترم بهش پیام دادم گفت فردا برو کلینیک بیمارستان تا توو بخش زنان معاینه بشی

برای شیر الان زود نیست

شاید زیاد به اون طرف خوابیدی شیر توش گیرکرده برو زیردوش ماساژ بده

وای انگار رو یکیش مثل رگ ورم کرده و سفت

فکرکنم از این هفته ها شیر میاد داخلش برو زیر ابگرم ماساژ بده

اگه قرمز شده برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد