کسی اینجا بیمارستان میلاد تهران سز کرده؟

۴ پاسخ

دقیقا منم رفتم طبیعی پدرمو دراوردن

نرو ،بیمارستان میلاد اول تا جایی ک بتونن می برنت طبیعی اگه نتونستی بعد سزارین ،چون دولتی بخاطر این
من می خوام برم بیمارستان مردم زایمان کنم سزارین از دکترم نامه گرفتم

من خواهرم پارسال سزارین کرده راضی بود

بدرد نمیخوره میلاد

سوال های مرتبط