۴ پاسخ

ممنون عزیزم
همچنین شما❤️

نه خیلی خسته کنندست
نصف روز اونجا علاف میشدم

من پرونده دارم
ولی کلا 3بار رفتم پیش دکترم
و کلاسا رو هم کامل شرکت نکردم

منم میخام برم میلاد
شکم اولم هست
نمیدونم چجوریه

سوال های مرتبط

مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد