مامانا کسی اینجا بیمارستان میلاد زایمان کرده؟

۳ پاسخ

من از چند نفر پرسیدم گفتن خوبه هم دکتر هاش هم رسیدگیش

من میخواستم سز دوم برم‌اونجا ک دکترم‌گفت نرو بااینکه پزشک اونجام هستن گفت اصلا رسیدگی نداره

زایمان نه ولی جراحی تخمدان کردم که مثل سزارین شکمم باز شد کامل مثل وحشیا با شکم بخیه از این تخت پرتم میکردن رو اون تخت تازه آشنا داشتم و سفارش کرده بود،خیلییی عقده ای و گند اخلاقن

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری