من از چند نفر پرسیدم گفتن خوبه هم دکتر هاش هم رسیدگیش
من میخواستم سز دوم برماونجا ک دکترمگفت نرو بااینکه پزشک اونجام هستن گفت اصلا رسیدگی نداره
زایمان نه ولی جراحی تخمدان کردم که مثل سزارین شکمم باز شد کامل مثل وحشیا با شکم بخیه از این تخت پرتم میکردن رو اون تخت تازه آشنا داشتم و سفارش کرده بود،خیلییی عقده ای و گند اخلاقن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.