کسی بیمارستان میلاد اصفهان زایمان کرده؟؟؟خوبه؟؟

۲ پاسخ

من یا اطرافیانم اونجا زایمان نکردیم
ولی من تحقیق میکردم تا بین کلینیک خانواده و میلاد یکی رو انتخاب کنم
حداقل پنج شش نفر بهم گفتن اونجا رسیدگی اصلاااا خوب نیست
خیلیم هزینه اش نسبت به خانواده بیشتره
چرا خانواده نمیری؟

برا سزارین یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد