من رفتم پرونده باز کردم بعدش دیدم انقدررررر بی مسئولییت دور از جون نفهم هستن مثل پزشکن پشیمون شدم گفتم برم همون بیمارستان خصوصی که دختر اولم بود
من خودم اونجا نرفتم ولی میگن رسیدگیش افتضاحه هیچ کس بهت کاریی نداره
نمیدونم ولی زن داداشم اونجا بوده گفت دکتر سنگول خوبه نمیدونم
بیمارستان دولتی باید حتما اشنا داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.