۴ پاسخ

من رفتم پرونده باز کردم بعدش دیدم انقدررررر بی مسئولییت دور از جون نفهم هستن مثل پزشکن پشیمون شدم گفتم برم همون بیمارستان خصوصی که دختر اولم بود

من خودم اونجا نرفتم ولی میگن رسیدگیش افتضاحه هیچ کس بهت کاریی نداره

نمیدونم ولی زن داداشم اونجا بوده گفت دکتر سنگول خوبه نمیدونم

بیمارستان دولتی باید حتما اشنا داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری