این قشنگه یا قبلی ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

قبلی بنظرم

اینو چند خریدی؟

خیلی قشنگه ولی من فک میکنم خیلی بزرگه

این بهتره

قبلی بهتر
این ویترین وسط اش خیلی کوچیک ب درد نمیخوره

من کمد و ویترین جدا بیشتر میپسندم

قبلیه شیک تره

این قشنگ تره

ویترین قدیمی نشده بنظرتون؟

این قشنگ تره

این بهتره

همین قشنگتره

این قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پرنیا مامان پرنیا هفته سی‌وهشتم بارداری