۹ پاسخ

دقیقااااا.گندش بزنن

خیلی بده ۱۵روز علائم های دارم حالم بده امروز پریود شدم البته خونریزی زیاد نیست ولی واقعا تو شوکم

همش فکر و استرس مگ میزاره آدم بیخیال باشه لامصب

اره والا خیلی بده🤦🏻‍♀️

ماه قبل 28 ام پری شدم ولی سیکلم زدم 35 روزه حالا دو روز دیگ مونده تا پریودی

من که باردار بودم 13روزم پریود شدم

دقیقااا

برودکتر حتما شیافم بده حتما بگو برا تشکیل قلب جنین اثر میزاره یانه
چون شنیدم شیاف نمیزاره قلب جنین تشکیل بگیره

پریود نشدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان مهیار و ماهلین مامان مهیار و ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری